Моторни триони HUSQVARNA 135 Mark II - 967 86 18-14

Каталожен номер: 967 86 18-14

499.00 лв.

Моторни триони
HUSQVARNA 135 Mark II
 
 

 

 
 

Здрав, надежден и лесен за използване трион с широка производителност на рязане за собствениците на жилища. Перфектната градинска резачка за  рязане на дърва за огрев и изсичане на  дървета. Стартира бързо и се справя лесно и благодарение на странично монтирания обтегач на веригата, опъването на веригата е едновременно бързо и лесно.

 

 

Обем на цилиндъра

38 см³

Мощност

1.6 kW

Мощност

2.1 hp

Препоръчителна максимална дължина на шината

16 in

 

 
    ХАРАКТЕРИСТИКИ
 

 

Инерционна спирачка
Ефективна инерционна спирачка на веригата.
 
 

 

Комбиниран старт/стоп ключ
Комбинираният ключ смукач/стоп улеснява стартирането и намалява вероятността за удавяне на двигателя.
 
 

Странично обтягане на веригата
Осигурява бързо и удобно обтягане на веригата.

 

 
 

Fuel pump
Fuel pump designed for easy starting.

 

 

 

LowVib®
X-Torq®
Air Injection

 

LowVib®
Ефективни тампони, абсорбиращи вибрациите и щадящи ръцете на оператора.
 

 

   Спецификации
 
 

 Двигател

Обем на цилиндъра
38 см³

Мощност
1.6 kW

Максимална скорост
9000 rpm

Скорост на празен ход
3000 rpm

Свещ
NGK BPMR7A

Разстояние между електродите на свещта
0.55 mm

Максимален въртящ момент
1.84 Nm

Разход на гориво (g/KWh)
725 g/kWh

Exhaust emissions (CO2 EU V)
804 g/kWh[1]

 Оборудване

Препоръчителна максимална дължина на шината
16 in

Препоръчителна минимална дължина на шината
14 in

Скорост на веригата при максимална мощност
16.8 m/s

 

 Размери

Тегло (без режещи инструменти)
4.7 kg

 Смазване

Вид масло
Husqvarna 2-двутактово или еквивалент при 50:1

Обем на масления резервоар
0.26 l

 

 Шум

Ниво на шума, гарантирано (LWA)
116 dB(A)

Ниво на звука, измерено
114.34 dB(A)

Налягане на шума, усещано от оператора
102 dB(A)

 Вибрации

Ниво на вибрация (ahv, eq) предна/задна ръкохватка
3.72 m/s²

Ниво на вибрация (ahv, eq) предна/задна ръкохватка
5.5 m/s²

 

[1] This CO2 measurement results from testing over a fixed test cycle under laboratory conditions a(n) (parent) engine representative of the engine type (engine family) and shall not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.